دسته‌بندی نشده

قیمت دوربین مدار بسته

قیمت دوربین مدار بسته

قیمت دوربین مدار بسته به چه عواملی بستگی دارد؟

خرید سیستم دوربین مدار بسته‌ای که پاسخگوی اهداف و نیازهای ما باشد، نیاز به بررسی و کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع دوربین‌ها و خصوصیات آنها دارد. با توجه به این‌که در حال حاضر تنوع این محصول در بازار بسیار بالاست، انتخاب دوربین مدار بسته مورد نظرتان ممکن است فرآیند گیج‌کننده‌ای باشد و با خود بگویید که دلیل اختلافات قیمتی که در مدل‌های مختلف دوربین مدار بسته وجود دارد چیست؟ در این مقاله به بررسی عواملی که باعث بالا یا پایین شدن قیمت دوربین مداربسته می‌شوند، می‌پردازیم.

  برند دوربین مداربسته

برندهایی مانند سونی و پاناسونیک به دلیل قدمت و شهرت بیشتر، گران‌تر از دوربین‌های مداربسته برندهایی مانند هایک‌ویژن و ویوتک هستند.از فروشگاه اینترنتی نمودار آسمانی خرید کنید

آنالوگ یا دیجیتال بودن دوربین مداربسته

عموماً دوربین‌های مداربسته با دو نوع تکنولوژی آنالوگ و دیجیتال عرضه می‌شوند. نوع آنالوگ از قدیمی‌ترین انواع دوربین مداربسته است که با و سیم‌کشی به یک دستگاه ضبط‌کننده ویدئویی متصل می‌شود. کیفیت و وضوح تصویر ضبط‌شده با دوربین‌های آنالوگ زیاد بالا نیست، اما یک نوع خاص از این دوربین‌ها تصاویر را با وضوح بالاتری ضبط می‌کند و به آن نوع آنالوگ HD گفته می‌شود. البته برای استفاده از آن باید یک HD DVR هم تهیه کنید که این باعث بالا رفتن هزینه‌ها می‌شود. از سوی دیگر دوربین‌های مداربسته دیجیتال یا تحت شبکه (IP) به دلیل استفاده از بستر شبکه یا اینترنت، کیفیت تصویر بهتری نسبت به نوع آنالوگ و HD دارند. دوربین‌های IP تصاویر را به شکل وایرلس ضبط می‌کنند و به سیم‌کشی مجزا نیاز ندارند. قیمت دوربین‌های تحت شبکه بالاتر از آنالوگ است اما شما باید با توجه به نیاز خود یکی از این موارد را انتخاب کنید.

 جنس دوربین مداربسته

جنس بدنه دوربین‌های مداربسته فلزی یا پلاستیکی یا ترکیبی از هردو است. دوربین‌های فلزی معمولاً برای استفاده در محیط‌های بیرونی مناسب‌ترند و قیمت بالاتری دارند.

 کیفیت تصویر دوربین مداربسته

همان‌طور که گفتیم وضوح تصویر دوربین‌های مداربسته بیشتر به آنالوگ یا تحت شبکه بودن آنها بستگی دارد. اما نوع لنزی که در این دوربین‌ها قرار گرفته است تعیین‌کننده نهایت وضوح تصویری است که می‌توانید که آن دریافت کنید. دوربین‌های مداربسته در رزولوشن‌های مختلف HD، Full HD، 1، 2، 4 مگاپیکسل و… موجود هستند. همچنین توجه داشته باشید که در دوربین‌های IP، هرچه سرعت اینترنت شما بالاتر باشد، تصاویر را با وضوح بالاتری دریافت خواهید کرد.

 قابلیت دید در نور کم

هرچه سطح پیشرفتگی دوربین مداربسته کمتر باشد، قابلیت دیدن محیط از طریق آن در نور کم هم کتر است. اگر به دنبال تجهیزاتی هستید که به شما امکان بدهند تا حتی در تاریکی مطلق هم دید داشته باشید، باید از روشن‌کننده‌های IR داخلی استفاده کنید و این باعث بالارفتن هزینه تمام شده دوربین مداربسته برای شما می‌شود.

خرید انواع دزدگیر

فرشگاه تخصصی خرید انواع دزدگیر با بهترین قیمت و بهترین کیفیت نصب و راه اندازی دزدگیر در کمترین زمان ممکن را از ما بخواهید

قیمت دوربین مداربسته

قیمت دوربین مدار بسته به عوامل های متعددی بستگی دارد برای مثال به نوع لنز و جنس بدنه یا مدل دوربین حتما بر روی قیمت تاثیر خواهد داشت. دوربین های مداربسته معمولا در قیمت های متفاوت تولید و به بازار عرضه میشوند و بسیاری از مواقع کاربران به دنبال ارزانترین دوربین مداربسته هستند و همانطور که قید کردیم دوربین های مداربسته با توجه بودجه کاربران طراحی و عرضه میشوند و برای هر بودچه معمولا دوربین وجود دارد.

 امکانات دوربین مداربسته

هر دوربین مداربسته‌ای ویژگی‌های و امکانات منحصربه‌فرد خود را دارد. بعضی از آنها قابلیت‌های هوشمندی مانند تشخیص چهره، تعقیب سوژه، شمارش افراد و… دارند که وجود هر یک از این امکانات باعث بالا رفتن قیمت دوربین مداربسته می‌شود.

تبلیغات رایگان خود را به ما بسپارید و از فروش خود لذت ببرید

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *