دسته‌بندی نشده

معرفی انواع کرم و لوازم آرایشی

انواع کرم و لوازم آرایشی

انواع کرم و لوازم آرایشی کرم دور چشم ضد پیری

1- وقتی نوبت به انتخاب کرم دور چشم ضد پیری می رسد، گزینه ها می توانند بی پایان به نظر برسند. مهم است که به یاد داشته باشید که همه انواع کرم و لوازم آرایشی یکسان ایجاد نمی شوند. در واقع، برخی از آنها  می توانند آسیب بیشتری نسبت به سود و فواید برای دور چشمتان داشته باشند. هنگام خرید کرم دور چشم، نکاتی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید.

این مهم است که قبل از شروع خرید انواع کرم و لوازم آرایشی بدانید که می خواهید به چه چیزی برسید. این به شما کمک می کند گزینه های خود را محدود کنید و کرم دور چشم ضد پیری را پیدا کنید که برای نیازهای شما مناسب است. برخی از کرم دور چشم ضد پیری برای هدف قرار دادن نگرانی‌های خاص طراحی شده‌اند، در حالی که برخی دیگر بیشتر همه کاره هستند. اگر مطمئن نیستید که نگرانی اصلی شما چیست، می توانید همیشه با یک متخصص پوست یا زیبایی مشورت کنید. آنها قادر خواهند بود نگاهی به پوست شما بیندازند و به شما کمک کنند تعیین کنید کدام انواع کرم و لوازم آرایشی مسائل باید در اولویت شما باشند.

2. به لیست مواد تشکیل دهنده نگاهی بیندازید بهترین کرم‌های دور چشم حاوی مواد فعالی مانند رتینول، اسید هیالورونیک یا ویتامین C هستند.

ثابت شده است که این مواد در کاهش علائم پیری موثر هستند. همچنین باید اطمینان حاصل کنید که کرم دور چشمی که انتخاب می‌کنید غیر کومدوژنزا است، به این معنی که منافذ شما را مسدود نمی‌کند و برای پوست‌های ظریف مناسب است. همچنین اجتناب از کرم دور چشم ضد پیری حاوی عطر، رنگ یا سایر مواد شیمیایی خشن ضروری است. اینها می توانند پوست ظریف اطراف چشم شما را تحریک کنند و بیشتر از اینکه مفید باشند، ضرر دارند. در صورت شک، همیشه قبل از خرید، لیست مواد تشکیل دهنده را بررسی کنید. این به شما کمک می کند تا از هرگونه غافلگیری ناخواسته جلوگیری کنید و مطمئن شوید که محصولی دریافت می کنید که در واقع برای پوست شما مفید است.

3. بودجه خود را در نظر بگیرید قیمت کرم دور چشم ضد پیری از 20 تا 100 دلار یا بیشتر متغیر است. یافتن کرم دور چشمی که متناسب با بودجه شما باشد و نیازهای شما را برآورده کند بسیار مهم است. فقط به این دلیل که یک محصول گرانتر است، لزوماً به معنای بهتر بودن آن نیست. بسیاری از کرم های دور چشم با کیفیت بالا وجود دارند که قیمت مناسبی دارند. کمی تحقیق کنید و نظرات را بخوانید تا بهترین کرم دور چشم را متناسب با نیاز و بودجه خود بیابید.

نحوه استفاده صحیح انواع کرم و لوازم آرایشی

اکنون که نحوه انتخاب کرم دور چشم ضد پیری را می دانید، زمان آن فرا رسیده است که نحوه استفاده صحیح از آن را یاد بگیرید.

مرحله 1: مطمئن شوید که دستانتان تمیز هستند. همیشه قبل از استفاده از کرم دور چشم ضد پیری یا هر محصول دیگری به صورت خود دست های خود را بشویید. ساده‌ترین راه برای استفاده از انواع کرم و لوازم آرایشی با دست‌هایتان است، بنابراین همیشه ابتدا دست‌هایتان را (کاملاً) تمیز کنید. بنابراین، قبل از انجام هر کار دیگری، دستان خود را بشویید!

مرحله 2: پوست خود را تمیز کنید. قبل از استفاده از انواع کرم و لوازم آرایشی  صورت خود، ابتدا پوست خود را تمیز کنید. این به حذف هرگونه آلودگی، روغن یا آرایشی که می تواند در جذب محصول اختلال ایجاد کند، کمک می کند. می توانید از شستشوی معمولی صورت خود استفاده کنید یا یک پاک کننده ملایم تر مانند میسلار واتر را انتخاب کنید. هنگامی که پوست خود را تمیز کردید، قبل از رفتن به مرحله بعدی، دست های خود را کاملا خشک کنید. این تضمین می کند که اجزای فعالکرم دور چشم ضد پیری می توانند نفوذ کنند و توسط انواع کرم و لوازم آرایشی، کثیفی یا روغن مسدود نشوند.

مرحله 3: از مقدار مناسب استفاده کنید. وقتی نوبت به کرم دور چشم ضد پیری می‌رسد، کمی جلوتر می‌رود. برای هر چشم فقط باید مقداری به اندازه نخود استفاده کنید. اگر بیش از حد استفاده کنید، محصول اضافی فقط در نهایت هدر می رود. بعلاوه، استفاده بیشتر از آنچه نیاز دارید می تواند باعث تحریک شود. بنابراین، از مقدار کمی شروع کنید و در صورت نیاز افزایش دهید. زیاده روی نکنید!

مرحله 4: کرم دور چشم ضد پیری را با دقت بمالید. پوست اطراف چشم شما ظریف است، بنابراین باید کرم دور چشم را با دقت بمالید. با نقطه گذاری محصول در اطراف استخوان اربیتال (استخوان اطراف کره چشم) و استخوان ابرو شروع کنید. سپس با استفاده از انگشت حلقه، محصول را به آرامی روی پوست خود بزنید تا کاملا جذب شود. از کشیدن یا کشیدن استخوان مدار چشم و پوست اطراف چشم خودداری کنید، زیرا این کار می تواند باعث تحریک و چین و چروک های زودرس شود. اگر متوجه شدید که انگشت حلقه شما بیش از حد کرم دور چشم زده است یا فقط مقداری محصول اضافی روی پوست شما باقی مانده است، به سادگی آن را با یک پنبه یا دستمال تمیز بردارید. به آرامی ناحیه مورد نظر را لمس کنید تا محصول جذب یا برداشته شود.

مرحله 5: با یک انواع کرم و لوازم آرایشی مرطوب کننده دنبال کنید. پس از استفاده از کرم دور چشم ضد پیری، روتین مراقبت از پوست خود را با استفاده از یک مرطوب کننده روی صورت خود به پایان برسانید. این به حفظ رطوبت در طول روز کمک می کند. وقتی نوبت به انتخاب یک مرطوب کننده می رسد، مرطوب کننده ای را انتخاب کنید که برای نوع خاص پوست شما مناسب باشد. اگر پوست خشکی دارید، به دنبال یک فرمول آبرسان یا مغذی باشید. انواع پوست های چرب باید یک مرطوب کننده سبک و بدون چربی انتخاب کنند. و اگر پوست حساسی دارید، حتما گزینه ضد حساسیت را انتخاب کنید.

انواع کرم و لوازم آرایشی کرم ضد آفتاب ترنجان چیست؟

کرم ضد آفتاب ترنجان همان طورکه گفتیم همه ما برای تولید ویتامین D به مقداری آفتاب نیاز داریم؛ در این میان افرادی که پوست تیره تری دارند یا کسانی که دور از خط استوا زندگی می کنند به نور بیشتری نیاز دارند. اما چگونه می توان ، بدون استفاده از کرم های ضد آفتاب شیمیایی یا نانو فلزات خطرناک خود را در برابر اشعه های اضافی و مضر نور خورشید محافظت کرد؟

یکی از ساده ترین راه ها برای محافظت از پوست استفاده انواع کرم و لوازم آرایشی از ضدآفتاب های گیاهی است. همان طور که از نام این ضد آفتاب ها مشخص است، از مواد طبیعی و گیاهی ساخته شده اند بنابراین استفاده از آن ها عوارضی نخواهد داشت و برای بدن و محیط زیست بی ضرر هستند؛ به راحتی در دسترس هستند و در خانه می توان آن ها را تهیه کرد.

روغن زیتون و روغن نارگیل دو روغن گیاهی و طبیعی هستند که می توان به عنوان کرم ضد آفتاب گیاهی از آن ها استفاده کرد. هر دو این روغن ها دارای SPF حدود 7 یا 8 هستند که به خودی خود، به این معنی که شما می توانید 7 یا 8 برابر بیشتر از همیشه در معرض آفتاب قرار بگیرید، بدون اینکه دچار آفتاب سوختگی شوید. میزان SPF این روغن های طبیعی ممکن است در مقایسه با SPF 50 ضدآفتاب های شیمیایی چشمگیر نباشد. اما به یاد داشته باشید که ما لزوماً نمی خواهیم همه اشعه ماوراء بنفش را مسدود کنیم و مقداری از آن را برای تولید ویتامین D نیاز داریم.

چندین روغن گیاهی دیگر مانند اسطوخودوس، اکالیپتوس و تخم هویج نیز دارای قدرت محافظتی در برابر آفتاب هستند و می توان آن ها را با روغن زیتون یا نارگیل مخلوط کرد تا اثربخشی بیشتری داشته باشند.

وقتی می خواهید مدت طولانی تری در فضای باز و در معرض نور خورشید بمانید، می توانید انواع کرم و لوازم آرایشی اکسید روی یا اکسید تیتانیوم را در روغن نارگیل یا زیتون مخلوط کنید و به پوست صورت بمالید. این کار سطح بالاتری از محافظت در برابر آفتاب را برای پوست شما فراهم کرده و هر دو اشعه UVB و UVA را مسدود می کند.

انواع کرم و لوازم آرایشی

انواع کرم و لوازم آرایشی کرم ضد آفتاب شیمیایی چیست؟

انواع کرم و لوازم آرایشی کرم ضد آفتاب شیمیایی حاوی ترکیبات آلی (بر پایه کربن) مانند اکسی بنزون، اکتینوکسات، اکتیسالات و آووبنزون ​​است که واکنش شیمیایی ایجاد می کند. کرم ضد آفتاب شیمیایی با جذب اشعه ماوراء بنفش و تبدیل آن به گرما عمل می کند و سپس این گرما را از پوست خارج می کند. در نتیجه، اشعه ماوراء بنفش جذب پوست نمی شود. به همین دلیل، اغلب آن ها را جذب کننده های شیمیایی یا آلی می نامند.

ضد آفتاب گیاهی بهتر است یا شیمیایی ؟

کرم ضد آفتاب ترنجان  که بهترین احساس را روی پوست شما به وجود می آورد و به همین دلیل بیشتر تمایل خواهید داشت که به صورت روزانه از آن استفاده کنید.

همان طورکه گفتیم انواع کرم و لوازم آرایشی  گیاهی به واسطه اینکه اغلب روغن های طبیعی هستند، عوارض خاصی برای پوست ندارند؛ البته بهتر است اگ دارای پوست چرب یا پوستی با منافذ باز هستید، قبل از استفاده از ضدآفتاب های گیاهی، با متخصص پوست مشورت کنید.

ضد آفتاب های شیمیایی، در مقابل اشعه های آفتاب محافظت بیشتری از پوست به عمل می آورند از این رو بدن شما را به طور کلیاز دریافت نور خورشید محروم می کنند بنابراین استفاده مرتب و طولانی مدت آن ها می تواند بدن شما را با کمبود ویتامین D مواجه کند.

انواع کرم و لوازم آرایشی کرم ضد جوش و ژل ضد جوش

برای درمان جوش صورت باید از انواع کرم و لوازم آرایشی  کرم و ژل ضد جوش استفاده کرد که علاوه بر بهبود جوش ها، از جای جوش و لک حاصل از جوش هم جلوگیری می کند. این کرم و ژل علاوه بر درمان جوش، لایه برداری هم می کند و لایه های مرده پوست و جای جوش را از بین می برد. حتما این کرم روی جوش ها زده شود و به جاهای دیگر صورت که جوش ندارد زده نشود زیرا باعث جوش می شود. این کرم سریعا جوش را خشک می کند.

 انواع کرم و لوازم آرایشی حتما کرم و ژل ضد جوش با توجه به توصیه پزشک مصرف کنید و دوره درمان را نکمیل و مشکل را یرطرف نمایید تا از ایجاد جوش های جدید جلوگیری سود.

ترکیبات موجود در کرم ضد جوش

سالیسیلیک اسید: منافذ باز پوست را بسته می کند و از سوزش و خارش چشم جلوگیری می کند.

آلفا هیدروکسی اسید در انواع کرم و لوازم آرایشی: این ترکیب باعث از بین رفتن سلول های مرده پوست می شود و التهاب را کاهش می دهد و جوش ها را درمان می کند.

گوگرد در انواع کرم و لوازم آرایشی: این ماده باعث از بین رفتن سلول های مرده پوست می شود و چربی اضافی پوست را کاهش می دهد.

بنزوییل پر اکسید در انواع کرم و لوازم آرایشی: این ماده در درمان و بهبود جوش کمک می کند.

ترکیبات موجود انواع کرم و لوازم آرایشی ژل ضد جوش

  • روغن درخت چای موجود در این ترکیب، برای درمان عفونت های قارچی و باکتریایی و رفع خشکی پوست موثر است.
  • عصاره بابونه موجود در این ترکیب، باعث ضد عفونی کردن و برطرف کردن التهابات پوستی موثر است و التیام بخش است.

طریقه استفاده از انواع کرم و لوازم آرایشی  ژل ضدجوش

پخش ادویه در هنگام استفاده ار ژل ضد جوش، ابتدا محل مورد نظر را مرطوب کنید و مقداری از ژل را روی دستان خود بزنید و به آرامی در محل جوش بکشید. یک بار یا دوبار در روز از ژل ضد جوش استفاده کنید و اگر پوست حساسی یکبار در روز قبل از خواب کافی است.

انواع کرم و لوازم آرایشی کرم ضد لک کک مک

انواع کرم و لوازم آرایشی کرم ضد لک کک مک جهت آنکه بتوان یک مشکل را حل کرد، اول باید علت رخ دادن آن را بدانیم. کک و مک لکه‌هایی بوده که بر اثر تجمع ملانین یا رنگدانه‌های پوست به وجود می‌آیند. این لکه‌ها بدون درد و صاف هستند. در برخی از افراد بیشتر مشاهده می‌شوند و در برخی دیگر کمتر. هیچ فردی با وجود کک و مک به دنیا نمی‎‌آید؛ ولی این موضوع می‌تواند به صورت ژنتیکی در فرد وجود داشته باشد و با قرار گرفتن در انواع کرم و لوازم آرایشی و معرض آفتاب روی پوست شخص ظاهر شود.

وجود کرم ضد لک کک مک علتی بر عدم زیبایی شخص نیست؛ این را «مگان مارکل» عروس خانواده سلطنتی انگلیس در روز عروسی‌اش ثابت نمود؛ ولی اگر به هر دلیلی علاقه دارید به رفع کک و مک صورت خود کمک نمایید یا مانع از افزایش آن شوید، راهکارهای زیر به کار شما خواهند آمد.

درمان و رفع کک و مک صورت

راهکارهای گوناگونی جهت رفع کرم ضد لک کک مک صورت و پوشاندن لکه‌های حاصل از آن وجود دارد. جمله پیشگیری بهتر از درمان است، کلیشه‌ای به نظر می‌آید؛ ولی کلیشه‌ای است که هیچ وقت از اهمیت آن کاسته نخواهد شد.

استفاده از کرم ضد آفتاب؛ یک ضرورت مهم

اگر در خانواده خود کسانی را دارید که کرم ضد لک کک مک  دارند و احتمال می‌دهید شما هم این ژن را به ارث برده باشید یا اینکه در حال حاضر تعدادی کک و مک روی صورت‌تان است و می‌خواهید مانع از بیشتر شدن آن‌ها شوید، انواع کرم و لوازم آرایشی کرم ضد آفتاب نباید از دسترس شما خارج شود. درست است که این کرم به رفع کک و مک کمک نمی‌کند؛ ولی یک عامل مهم برای پیشگیری از بروز آن است.

بهترین انواع کرم و لوازم آرایشی کرم ضد آفتاب به پیشنهاد آکادمی پوست آمریکا کرمی بوده که شامل ویژگی‌های زیر باشد:

  • انواع کرم و لوازم آرایشی کرم ضد آفتاب شما باید حداقل SPF 30 داشته باشد یا شامل SPF بالاتری باشد تا بتواند از بروز و گسترش کک و مک جلوگیری کند.
  • حداقل ۱۵ دقیقه پیش از آنکه از خانه یا محل کار خارج شوید و در معرض نور خورشید قرار بگیرید، کرم ضد آفتاب را روی پوست تمیز خود بمالید.
  • انواع کرم و لوازم آرایشی حتما هر دو ساعت یک بار کرم خود را تجدید نمایید. چنانچه شنا کردید یا بر اثر فعالیت یا گرما تعریق زیادی داشتید، کرم شما پاک شده و نیاز است بلافاصله آن را تجدید نمایید.

کرم رفع کک و مک

کرم ضد لک کک مک یا ضد لکه به دو شکل در دسترس افرادی بوده که می‌خواهند به رفع کک و مک صورت خانگی بپردازند؛ یک نوع از این کرم‌ها محصولاتی تخصصی بوده که باید توسط پزشک متخصص تجویز گردند و نوع دیگر کرم ضد کک و مک معمولی بوده که بدون نسخه نیز می‌توان آن را تهیه کرد.

بیشترانواع کرم و لوازم آرایشی  ضد لکه دارای ماده‌ای به نام هیدروکینون بوده که سبب کاهش تولید ملاتونین و روشن شدن لکه‌های تیره پوستی می‌شوند. استفاده از کرم‌های دارای هیدروکینون ممکن است منجر به سوختگی، خشکی پوست، التهاب، تاول یا از دست رفتن رنگ پوست گردد؛ به همین علت بهتر است پیش از استفاده از این کرم‌ها با پزشک متخصص پوست مشورت نمایید و هیچ موقع سر خود به سراغ نسخه‌های تخصصی نروید.

استفاده از کرم رتینوئید

کرم ضد لک کک مک  رتینوئید از دیگر کرم‌های معمول جهت محو و درمان کک و مک صورت می‌باشد. این کرم از ترکیبات ویتامین آ به دست آمده و ثابت شده است که موجب بهبود صدمات ناشی از نور خورشید و کک و مک می‌شود. البته بهتر است بدانید که راه‌ها و روش‌هایی دیگری جهت رفع کک و مک صورت با طب سنتی وجود دارد، که می‌توانید از آن‌ها نیز استفاده نمایید.

  • انواع کرم و لوازم آرایشی بهترین کرم مرطوب کننده کننده صورت محصولی است که مناسب نوع پوست باشد.
  • کرم مرطوب کننده باید غیر کومدون زا باشد یعنی باعث انسداد منافذ پوست نشود.
  • آبرسان و مرطوب کننده صورت باید فاقد ترکیبات مضر و حساسیت زا برای پوست باشد.
  • پوست صورت بسیار حساس‌تر از پوست دست‌ها و بدن است. به همین علت مرطوب کننده‌ای برای صورت خوب است که قابل استفاده برای صورت باشد. بعضی‌ از کرم‌های مرطوب کننده اختصاصی برای صورت هستند و بعضی دیگر برای صورت، دست و بدن قابل استفاده می‌باشند.
  • و در آخر بهترین انواع کرم و لوازم آرایشی  کرم مرطوب کننده صورت محصولی است که بافت سبک و غیر چسبناک داشته باشد تا بتوانید به راحتی درطول روز چندین مرتبه از آن استفاده کنید.

۱) تشخیص نوع پوست برای استفاده از انواع کرم و لوازم آرایشی

در اولین مرحله از خرید بهترین کرم مرطوب کننده، ابتدا باید نوع پوست خود را تشخیص دهید. انواع پوست عبارتند از خشک، چرب، مختلط و معمولی که برای تشخیص نوع پوست می‌توانید به روش زیر عمل کنید:

بعد از حمام در حالیکه پوست صورتتان کاملا تمیز است، از هیچ محصولی استفاده نکنید. بعد از گذشت ۲۰ الی ۳۰ دقیقه یک دستمال کاغذی را بردارید و روی صورت خود بگذارید. کمی مکث کرده و سپس دستمال را مقابل نور بگیرید:

  • اگر هیچ چربی روی دستمال وجود نداشت، یعنی پوست خشکی دارید.
  • اگر چربی زیادی روی دستمال مشاهده کردید، یعنی پوست شما از نوع چرب است.
  • در صورتیکه چربی فقط روی ناحیه تی زون صورت یعنی پیشانی و بینی وجود داشت، یعنی پوستتان مختلط است.
  • انواع کرم و لوازم آرایشی اگر چربی روی دستمال در حد کم و نرمال بود، یعنی پوست کاملا نرمال و معمولی دارید.

توجه به انوع پوست در واقع مهم‌ترین نکته‌ برای خرید بهترین کرم مرطوب کننده و آبرسان صورت است. به عنوان مثال فردی که پوست خشکی دارد، باید از کرم‌های مرطوب کننده مغذی استفاده کند تا خشکی پوستش برطرف شود. اما کسی که پوست چربی دارد، باید از آبرسان‌های سبک و فاقد چربی استفاده کند تا پوست صورتش چرب نشود و جوش نزند.

۲) توجه به سن و جنسیت

سن و جنسیت از جمله عوامل دیگری هستند که برای خرید انواع کرم و لوازم آرایشی  باید در نظر بگیرید. با افزایش سن، فعالیت غدد چربی پوست کمتر شده و در نتیجه پوست خشک‌تر می‌شود. بنابراین در سنین بالا باید از انواع کرم و لوازم آرایشی  کرم‌های مرطوب کننده قوی‌تر استفاده کنید. همچنین در سن بالا که علائم پیری پوست نیز ظاهر شده‌اند، می‌توانید از انواع کرم و لوازم آرایشی از مرطوب کننده‌هایی استفاده کنید که حاوی عوامل ضد چروک هستند.

۳) توجه به رایحه محصول

بسیاری از افراد به رایحه انواع کرم و لوازم آرایشی  حساسیت دارند و در واکنش به رایحه دچار قرمزی و خارش پوست یا حتی سردرد و میگرن می‌شوند. اگر شما نیز جزء این دسته از افراد هستید، قبل از خرید انواع کرم و لوازم آرایشی مرطوب کننده حتما به این مورد توجه داشته باشید و محصولی را بخرید که فاقد رایحه باشد.

۴) خرید مرطوب کننده بر اساس فصل

برای خرید انواع کرم و لوازم آرایشی  باید توجه داشته باشید که در فصل گرما هستید یا سرما. شاید مرطوب کننده‌ای که در فصل تابستان استفاده می‌کنید و از کیفیتش راضی هستید، برای فصل زمستان مناسب نباشد به ویژه اگر پوست خشک یا کم آبی داشته باشید.

همانطور که می‌دانید در فصل زمستان، خشکی پوست بسیار تشدید می‌شود و این مشکل برای کسانی که پوست خشکی دارند، بسیار جدی‌تر است. این افراد باید در فصل زمستان از کرم‌های آبرسان و مرطوب کننده قوی‌تر و مغذی‌تری استفاده کنند.

کرم مو تقویت کننده لورال چیست؟

انواع کرم و لوازم آرایشی  کرم مو تقویت کننده لورال حاوی ترکیبات ارگانیکی مانند روغن رزماری، شاهدانه، روغن نعناع و روغن بادام هستند که باعث درخشندگی مو‌ها شده و آن‌ها را تغذیه می‌کنند. البته با آسیب‌های ناشی از آلودگی‌های مضر، اشعه ماوراء بنفش و گرد و غبار مقابله می‌کنند.

کرم مو چیست و چه کاربردی دارد؟

 انواع کرم و لوازم آرایشی کرم مو تقویت کننده لورال  یا کرم مو ماده‌ای نرم، خامه‌ای و قابل انعطاف است که برای حالت دادن به انواع مو‌ها مناسب است. برخلاف ژل، کرم‌های مو ماندگاری کمتری دارند و مو‌ها را در حالت ثابت نگه نمی‌دارند.انواع کرم و لوازم آرایشی  کرم مو یک محصول آرایشی همه کاره است که ماندگاری کمی دارد و مو‌ها را صاف و خوش حالت نشان می‌دهد. این محصول، وز مو‌ها را از بین برده و در دراز مدت در درمان موخوره نیز موثر است.

انواع کرم و لوازم آرایشی  تقویت کننده لورال تقویت کننده لورال  مانند ژل، مو‌ها را به حالت خشک و شکننده در نمی‌آورد. در عوض با بافت طبیعی که دارد، ظاهری طبیعی به مو‌ها می‌دهد. این محصول بدون چربی است و باعث سنگینی مو‌ها نمی‌شود. می‌توان از این محصول بر روی مو‌های مرطوب یا خشک استفاده کرد.

چگونه از کرم مو استفاده کنیم؟

 انواع کرم و لوازم آرایشی کرم مو تقویت کننده لورال که به عنوان کرم حالت دهنده مو نیز شناخته می‌شود، از دهه ۱۹۲۰ وجود داشته است. در آن زمان، انواع کرم و لوازم آرایشی حالت دهنده مو فوق‌العاده چرب بوده و باعث چرب شدن لباس می‌شده، اما امروزه استفاده از کرم موی جدید بسیار ساده‌تر است و دیگر باعث چرب شدن روتختی و روبالشی شما نمی‌شود. نحوه استفاده از کرم مو بسیار ساده و به شرح زیر است:

نحوه استفاده از انواع کرم و لوازم آرایشی کرم مو برای انواع مو‌ها

کرم تقویت مو  روی مو‌های خشک بهترین عملکرد را دارند، اما می‌توان آن‌ها را روی مو‌های خشک شده با حوله نیز استفاده کرد. مقدار مورد نیاز شما بستگی به نوع و طول مو‌های شما دارد.

  • مقداری کرم مو به اندازه نوک انگشت بردارید.
  • کرم را بین دستان خود بمالید تا گرم شود.
  • انگشتان خود را از ریشه تا نوک مو‌ها به پایین بکشید.
  • پشت مو‌ها را فراموش نکنید.
  • برای اطمینان از توزیع یکنواخت، کرم را چند بار روی آن بمالید.

انواع کرم و لوازم آرایشی  تقویت مو  دارای ویتامین‌های مختلفی مانند ویتامین A، ویتامین E، و ویتامین C هستند. ویتامین‌های موجود در سرم‌ها باعث تقویت ساقه‌ی مو‌ها، لطافت مو‌ها، رفع ریزش و نهایتا شادابی و طراوت مو‌ها می‌شوند. بسیاری از افراد سرم مو را با انواع کرم و لوازم آرایشی کرم مو اشتباه می‌گیرند و فکر می‌کنند که این دو محصول کاربرد‌های یکسانی دارند. اگر چه هر دو این محصولات ترمیم‌ کننده هستند، اما کارایی متفاوتی دارند.

فواید کرم مو

یکی از مهمترین مزایای انواع کرم و لوازم آرایشی این است که تار‌های سرگردان مو را کنترل کرده و مو‌های موخوره دار را نرم می‌کند. در واقع این محصول مو‌های شما را بدون سنگین کردن یا چرب کردن صاف می‌کند. بنابراین انواع کرم و لوازم آرایشی و این  محصول برای ایجاد درخشندگی و نرم کردن مو‌های مجعد، موج دار و ضخیم‌ ایده‌آل است.

به طور خلاصه، فواید کرم مو عبارتند از:

  • درخشان و نرم کردن مو‌ها
  • نرم کردن موخوره‌های نامرتب مو‌ها
  • صاف کردن مو‌ها
  • رفع وز مو‌ها
  • ترک کردن مو‌های ضخیم، مجعد و فر
  • کرم مو تقویت کننده لورال
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *